Veelgestelde vragen Bad Nederrijn
- Home
- MarinaPark Bad Nederrijn
- Veelgestelde vragen Bad Nederrijn
Kan ik mijn elektrische auto laden?
Kan ik mijn elektrische auto laden?
Elektrische auto's kunnen geladen worden bij ons laadstation op de parkeerplaats voor de lobby. Het laadstation heeft een capaciteit voor 2 auto's.
Hoe laat kan ik inchecken?
Hoe laat kan ik inchecken?
Inchecken is mogelijk van 15.00 tot 17.30 uur.
Hoe laat moet ik uitchecken?
Hoe laat moet ik uitchecken?
Uitchecken kan tussen 09.00 en 11.00 uur.
Kan ik ook later uitchecken?
Kan ik ook later uitchecken?
Ja, het boeken van een late check-out is mogelijk tegen betaling van € 35,-. Een late check-out betekent dat u pas om 13.00 uur hoeft uit te checken in plaats van 11.00 uur. Vraag naar de voorwaarden bij de lobby.
Kan ik ook eerder inchecken?
Kan ik ook eerder inchecken?
Ja, het boeken van een EarlyBird is mogelijk tegen betaling van € 35,--. EarlyBird betekent dat u al mag inchecken vanaf 13.00 uur in plaats van 15.00 uur.
Vraag naar de voorwaarden bij de lobby.
Kan ik na sluitingstijd inchecken?
Kan ik na sluitingstijd inchecken?
Ja, dit dien je te overleggen met de lobby.
Wat zijn de openingstijden van het park?
Wat zijn de openingstijden van het park?
De lobby is dagelijks geopend van 09.00 tot 18.00 uur.
Zijn de bedden opgemaakt bij aankomst?
Zijn de bedden opgemaakt bij aankomst?
Ja, de bedden zijn voor je opgemaakt.
Dien ik het linnengoed af te halen bij vertrek?
Dien ik het linnengoed af te halen bij vertrek?
Ja, bij vertrek dienen alle bedden afgehaald te worden. Het linnengoed leg je in één kussensloop in de gang.
Zijn er handdoek- / keukendoek pakketten aanwezig?
Zijn er handdoek- / keukendoek pakketten aanwezig?
Ja, je ontvangt per persoon een handdoekpakket. Bestaande uit 1 badlaken en 1 handdoek. Voor de keuken ontvang je een theedoek en handdoek. Wil je deze pakketten uitbreiden dan kun je dit aangeven bij de lobby.
Zijn er huishoudelijke artikelen aanwezig in de accommodatie?
Zijn er huishoudelijke artikelen aanwezig in de accommodatie?
Je krijgt van ons een welkomstpakket voorzien van:
1x vaatdoek
1x dweil
1x afvalzak 60x80
1x pedaalemmerzak
2x vaatwastablet 5 in 1
1x afwasmiddel 10ml
2x toiletrol
4x koffiecup Lungo
4x theezakje
4x creamerstick
4x suikerstick
Is het mogelijk een kinderbed en/of kinderstoel te huren?
Is het mogelijk een kinderbed en/of kinderstoel te huren?
Het huren van een kinderbed is helaas niet mogelijk, een kinderstoel daarintegen wel. De kosten voor een kinderstoel bedragen € 3,- per nacht.
Wordt mijn accommodatie dagelijks schoongemaakt?
Wordt mijn accommodatie dagelijks schoongemaakt?
Nee, de accommodatie wordt tussentijds niet schoongemaakt. In overleg met de lobby kun je een extra schoonmaak aanvragen.
Zijn er horren aanwezig in de accommodatie?
Zijn er horren aanwezig in de accommodatie?
Sommige accommodaties zijn voorzien van horren. Je kunt dit bij de extra voorzieningen in het boekingsproces aangeven.
Zijn er accommodaties speciaal ingericht voor invalide/minder valide personen?
Zijn er accommodaties speciaal ingericht voor invalide/minder valide personen?
Nee onze accommodaties zijn niet speciaal ingericht voor mindervaliden.
Is er een sanitaire ruimte?
Is er een sanitaire ruimte?
Ja, er zijn toiletten, douches, wastafels en wasmachines/drogers aanwezig (tegen betaling).
Wassen € 5,-.
Drogen € 4,-.
Is er een AED op het park aanwezig?
Is er een AED op het park aanwezig?
Ja, er is een AED aanwezig bij de lobby van het park. Het aanwezige personeel is ook opgeleid om de AED te gebruiken.
Is het park beveiligd?
Is het park beveiligd?
Ons park is voorzien van een slagboom, die alleen toegang biedt aan bevoegden. Op het park hanteren we een stiltetijd van 23-7 uur en is het niet mogelijk het park op te rijden. Uiteraard is het afrijden 24/7 mogelijk.
Hoe verzilver ik mijn voucher?
Hoe verzilver ik mijn voucher?
In de e-mail die je van ons hebt ontvangen staat een unieke vouchercode. Deze code dien je in te voeren bij het maken van een online reservering.
Kan ik contant betalen?
Kan ik contant betalen?
Helaas nemen wij geen contante betalingen bij de lobby aan. Het is uiteraard wel mogelijk om per pin/creditcard te betalen.
Is er internet / WIFI aanwezig?
Is er internet / WIFI aanwezig?
Ja, iedere accommodatie heeft zijn eigen router en netwerk.
Is er een parkeerplaats aanwezig?
Is er een parkeerplaats aanwezig?
Ja, je hebt een eigen parkeerplaats bij de accommodatie voor één auto. Eventuele extra auto's kunnen, tegen betaling van € 3,--, aan de overkant van de weg geparkeerd worden.
Mag ik mijn huisdier meenemen?
Mag ik mijn huisdier meenemen?
Ja, huisdieren zijn alleen toegestaan in de huisdiervriendelijke accommodaties met een maximaal aantal van 2 per accommodatie. Indien je een huisdier meebrengt ben je verplicht deze bij het maken van de reservering aan te geven in het gezelschap. De kosten voor een huisdier worden inzichtelijk gemaakt tijdens het boekingsproces.
Er is tevens een hondenuitlaat-strook aanwezig op het park.
Mag mijn huisdier loslopen op het park?
Mag mijn huisdier loslopen op het park?
Nee, dit is niet toegestaan. Op het park en in de haven dienen huisdieren aangelijnd te zijn. Wel is er een afgesloten hondenuitlaatstrook op het park, waar de hond kan loslopen.
Mag ik mijn huisdier meenemen in de Brasserie?
Mag ik mijn huisdier meenemen in de Brasserie?
Helaas is het niet toegestaan je huisdier mee te nemen in de Brasserie. Uiteraard mag dit wel op het terras.
Kan ik mijn reservering nog annuleren?
Kan ik mijn reservering nog annuleren?
Voor reserveringen en annuleringen gebruiken wij de Recron voorwaarden, hierin staat precies vermeld welke mogelijkheden er zijn betreft het annuleren van jouw reservering. Je kunt ook een annuleringsverzekering bij ons afsluiten. In dit geval kun je jouw reservering tot de dag van aankomst kosteloos annuleren. Mocht je vooraf betaald hebben, dan krijg je van ons het betaalde bedrag retour.
Wanneer dien ik mijn reservering te betalen?
Wanneer dien ik mijn reservering te betalen?
Voor alle reserveringen geboekt langer dan 6 weken voor aankomst geldt dat 30% van de reservering betaald dient te worden.
Bij reserveringen binnen 6 weken voor aankomst dient de gehele reservering betaald te worden.
Wat zijn voorkeurskosten?
Wat zijn voorkeurskosten?
Dit zijn de kosten die je dient te betalen als je een specifieke accommodatie kiest op de plattegrond. De kosten worden inzichtelijk gemaakt tijdens het boekingsproces.
Zijn er faciliteiten voor kinderen?
Zijn er faciliteiten voor kinderen?
Ja, we hebben een groot klim-/speeltoestel, een tafeltennistafel en in de zomer een watertrampoline. In de vakantieperiodes is er een animatieprogramma.
Kan ik fietsen of een boot huren?
Kan ik fietsen of een boot huren?
Ja, je kunt e-bikes, tourfietsen en e-bakfietsen huren. Tevens verhuren wij ook E-choppers en is bootverhuur mogelijk. Deze kunnen via de lobby of de MarinaParken app worden gereserveerd.
Kan er gezwommen worden?
Kan er gezwommen worden?
Ja, er bevindt zich een afgezet zwemdeel met strandje op het park.
Is er een supermarkt aanwezig op het park?
Is er een supermarkt aanwezig op het park?
Nee, maar in het nabij gelegen dorp Maurik zelf is een Jumbo.
Is er een restaurant aanwezig op het park?
Is er een restaurant aanwezig op het park?
Ja, we beschikken over een Brasserie met terras aan de haven.
Kan ik take away maaltijden op het park kopen?
Kan ik take away maaltijden op het park kopen?
Ja, dit is mogelijk bij Brasserie de Loswal.
Mag ik barbecueën bij mijn accommodatie?
Mag ik barbecueën bij mijn accommodatie?
Ja, mits je een elektrische barbecue gebruikt. Houtskool en briketten/open vuur zijn niet toegestaan.
Zijn er vismogelijkheden?
Zijn er vismogelijkheden?
Ja, ons park ligt direct aan de Nederrijn. Er zijn verschillende plekken langs de kant van het water waar je kunt vissen op o.a. snoekbaars, baars, brasem en blankvoorn. In de meeste gebieden is het verplicht om in het bezit te zijn van een VIS-pas, welke je online kunt bestellen.
Waar kan ik mijn klacht indienen?
Waar kan ik mijn klacht indienen?
Dit kun je doen door een mail te sturen naar onze lobby.
Mag mijn boot in de winter in het water blijven liggen?
Mag mijn boot in de winter in het water blijven liggen?
Ja, de boot mag in de winter blijven liggen.
Krijg ik stroom bij mijn ligplaats?
Krijg ik stroom bij mijn ligplaats?
Stroom is niet inclusief bij de ligplaats. Deze kun je tegen betaling van € 40,00 aanschaffen. Hiervoor krijg je een meteraansluiting van 10 ampère en 100 KwH.
Zijn de ligbedden/loungesets op de foto's standaard aanwezig bij mijn accommodatie?
Zijn de ligbedden/loungesets op de foto's standaard aanwezig bij mijn accommodatie?
Nee, je kunt bij de zoek & boek een zoekopdracht verfijnen en een reservering maken met voorkeur.